fredag den 13. januar 2012

Wellnees Day

Allerede det ord skræmte mig i går, da jeg gik hen og kigget på skemaet. men jeg valgte at stå op alligevel, give det en chance selvom jeg Faktisk var rart usikker for hvad det var, og jeg regne det hurtigt for at være noget med sund og mere sport, men det viste sig. til morgen mødet, at være noget langt være. ..

Morgen startet som den har gjort de sidste par dage, alarmen ringede og slukkede den, og lå lidt og prøvede at tage mig sammen til at stå op og få morgenmad, selvom det en meget svær ting for mig at gøre, men som altid - Faldt jeg i søvn igen. jeg vågnet dog lidt efter igen, klokken var nu omring 7:30. Jeg ku' stadig nå morgenmad. men alligevel lå jeg og overvejet endnu en gang bare at blive til klokken 8. misse morgenmaden endnu en gang, det tog mig omring 5 min før jeg blev enig med mig selvom at 20-30 min mere søvn ikke ville gøre mig mindre træt, så jeg stod ud af sengen og vandret træt ned til spise salen. da jeg havde spist, var der ikke længe til morgen mødet, så jeg valgte at bare sætte mig ind. jeg kunne alligevel ikke rigtigt nå tilbage.

Da vi noget til morgenmødet, og dagens tema blev forklaret og vi fik en lille sled over det vi sgu,  Døde jeg ran ud sagt inde i.

Wellnees day bestod af.

Japanesse Bath
Face Masks
Sanuna
Shiatsu


Det lyder sikkert lækkert, og ville det nok også ha' været hvis jeg ikke følte nogle skam i at deltage i det.da vi havde fået det afvide, prøvede jeg alligevel at forsætte,, vi sgu alligevel starte med noget udstrækning i Dojo'en. det kunne jeg godt magte.

Da vi havde gjort det, sgu vi tilbage til vores sove sale og tage imod Håndklæder og baderober. Jeg ku' kun kigge på. Folk blev ved at spøge mig om jeg ikke sgu med i Japansk bad og Hvorfor, det var et svært spørgsmål, men valgte bare at svare, at det havde jeg ikke lyst til, hvilket jeg såen set hellere ikke havde. Folk forstod det heldigvis og sprugte ikke mere ind til det.

Vi mødtes i forsamlings lokalet. alle hvor iført deres bader kåber og en del deres badetøj. jeg sad som den eneste uden.

Vi blev bedt om at trække et kort, hvor på, den kulor der var på kortet var vores hold. Jeg takket pænt nej tak da et kort blev rart ud til mig, men der blev indsideret på jeg tog et, jeg gjorde. oh well jeg kunne bare kigge på. men jeg viste godt, da jeg tog kort at selv det ville jeg ikke kunne magte. jeg kiggede på det blanke kort. En hjerter, så midt team var Team Heart, så vi sgu Starter med Shiatsu. men da vi var på vej ned i sports hallen, drejede jeg af, afsted imod mit værelse, det var for tæt på til ikke at lade mig lokke, selvom Jeg nok kunne klare Shiatsu, men endelig bare helst ville være fri. tog jeg min beslutning.

Jeg sider nu bare og venter på det bliver frokost, selvom jeg aller mest bare overvejer at pakke min ting nu og tage den næste bus, der alligevel ikke rigtigt andet på dagen jeg har særlig meget lyst til. men alt ting virker så uoverskueligt, selv det at tage bussen hjem. for det første gang jeg skal hjem i weekenden, og aner ikke rigtigt hvornår bussen helt præcis går, og hvilken side af vejen jeg skal stå, og Movia har ikke været den store hjælp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar