onsdag den 15. februar 2012

What Do You Want With Your Life

Så Ja, Jeg droppet ud af Højskolen efter en lang kamp med mine forældre fik jeg endelig lov stoppe, dog satte det mig ikke lige frem i god jord med mine forældre. for de sidste uger har er ran ud sagt været et helvede at være herhjemme, for følger mig slet ikke velkommen her, mine Forældre er røv skuffet over mig, især min mor, hun er slet ikke den samme mor mere, hun er kun ked og sur når hun snakker til mig og hun forbyder mig helle tiden at tage nogle steder hen i hverdagene Og og min Far, han er dermed truet med at flytte fra os alle. Alt sammen fordi jeg ikke kunne gennemføre en højskole? Min mor mener jeg har forspildt min kinda eneste chance i det her liv, og at jeg ville få så meget ud af det bagefter. Jeg ved godt det var en fed højskole og sådan, men helt ærligt?. bare forbi jeg gennemføre det halve år, er det jo ikke ligefrem fordi verden lægger for mine fødder?, for igen uddannelse ud af det eller noget lign. jeg gav det ca. en måned, det mente hun var for lidt, men viste at efter en måned til ville jeg nok ha' samme holding for det ville nok ha' taget mig det halve år, bare at væne mig til omholdet, og så ville jeg ikke få særlig meget ud af det alligevel.

Men, nu da jeg ikke går der mere, bliver der selvfølgelig presset ekstra meget på med "Hva' vil du så?" "Hva' vil du med dit liv" "Hva vil du opnå?!" og ærlig talt, så ved jeg det ikke. og har jeg aldrig gjort, og det har ikke ligefrem gjort det nemmer for mig, at folk omring mig lige siden 7 klasse har presset på med det. kan ikke klare når flok spørg mig om det, som om det er vigtigere for dem, end hvordan jeg har det. og det hjælpere hellere ikke ligefrem at jeg snart er 18, og derfor for endnu et ekstra puff fra min familie, skal til at klare alt ting selv nu, følger mig ikke klar. for at aldrig blevet gjort klar, for min mor har altid hjupet mig igennem alt, men nu for jeg ikke rigtigt er ønsket af hende, er jeg sat på egen fod. Troede aldrig denne her dag ville komme, men har lyst til at flytte hjemmefra, kan ikke overskure at være herhjemme mere. er alligevel ikke velkommen. er afskedet som familiemedlem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar