mandag den 30. april 2012

Limit

Dont Touch me
Ever agian.




A
t flok ingen grænser har til con/walk. overasker mig altid. det kan godt være vi er i et åbent miljø men tag dog for helvede lidt hensyn og spørg om det okay før man rager på en fremmede person, eller idet mindste stop når man går i panik og siger man ikke kan lide at blive rørt, men næ nej ..

Vi varr en mellem flok på vej hen på en Mcd for at få noget at spise, men vi noget ikke så langt få der var taget et emne op omring mig, og det endte self med to person grab fat i hver sin side af mig og skifte vis begyndte at rage mig på bryst kassen, alt imens Naru forsøgte at få' trukket mig væk. Jeg blev forvirret, usikker og stresset, forsøgte at forklare dem jeg ikke brydes mig om det, men de blev ved, tog på mig, grinte. jeg gik i panik, forsøgte at holde om mig selv så de ikke kunne komme til, det lykkes dog Naru at få snarret lidt af en af de personer der gik over grænsen, hun blev forskrækket og forsøgte at undskylde men det var forsent. Naru træk mig væk, drejede af ved det første vej, forsøgte at berolige mig. jeg var i chok, mærket hvordan kluppen glemte sig på i halsen på mig. Nobu kom hen til os imens Naru trak mig væk, spurgte meget bekymret om vi var okay, Naru svaret for mig, sagde de bare skulle gå. da hun var gået, gemte jeg mit hoved imod Naru's bryst, skamfuld, jeg kunne intet se, kun høre Naru der forsøgte at berolige mig imens hun førte mig afsted, og stolede blindt på hende, og fulgte bare hendes trin, da jeg intet selv kunne se. hun førte mig over til en bænk hvor vi sad lidt imens Naru skrev lidt med Nobu, som havde det dårligt, følte det var hendes skyld, spurgte flere gange om hun skulle komme derhen alene, sagde til naru hun skulle sige jeg bare ville ha' hun hyggede sig, selvom hun vist ikke rigtigt fik gjort det alligrvel. Der gik ikke længe før vi tog hjemad, efter at ha' spist på en anden Mcd. skrevet lidt med Nobu, og ringet til Hina og sagt hun hellere ikke skulle være ked af det, de følte åbenbart begge det var deres skyld..

Helle vejen hjem i toget forsøgte Naru at opmunter mig, jeg prøvede bare at smille, selvom jeg bare brugte rasten af dagen og natten på at lægge og glo, og inogere lidt hvad der foregik omring mig. jeg havde kvalme, mit åndedragt var tungt og mit hjerte hamret som prøvede det at presse sig ud igennem mit bryst. og kunne ikke lade vær med at hade mig selv, tænkte på hvordan alt det her kunne ha' været undgået hvis jeg bare lige ikke var en fejl.

Det værste er det ikke er første gang det sket, og sikkert hellere ikke den sidste
Det bare i isstationer som disse der gør jeg ikke går i skole og ikke har lyst til at forlade min seng.
-
Jeg bare mest af alt ked af jeg altid skal ødelægge con og Walk for Naru, på grund af jeg bliver så hurtigt negativ. og mit dag bliver så hurtigt ødelagt. der skal bare et ord til ...
-
Men jeg blev bedre til at tackle det, vende det døve øre til, men når flok tager kontakt til mig. kan jeg ikke lige sådan smide det væk, ikke når de gjorde det på den der måde.

jeg også ked af at have Bekymret Nobu så meget, jeg har dog skrevet lidt med hende idag, og hun havde vist også flippede lidt på de personer der grab til yderlighed, da det bare ikke var iorden det de gjorde ..

Har også senere fået skrevet til med Hina, da hun også er meget ked af hva' der skete, selvom jeg stadig ikke rigtigt kan se det deres skyld. overhoved. ved ikke hva' de har sagt eller gjort. det eneste der har gået mig på, var de to 2 dudes.

Håber bare ikke jeg fik ødelagt floks Sakura festival for meget, da det var lidt af den heftligt sitatration og afsluttet dagen meget dårligt :/


Hey, hey,

Hell is what you,
Make, make,
Rise against your,
Faith, faith,
Nothings gonna keep me down,
Even if it's killling you,
Cos you know it's true.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar