mandag den 30. april 2012

Another Breakdown

Så min far er meget syg og træt, og prøverne og skanningerne var endelig færdig, eller ikke færdige, men nok til at sige hvad han fejler.

Og self er det da Kræft!
For kræfts mål med livet er at tage alle fra mig.

Den har taget min onkel.
Den har Taget min kat/te
Den tog næsten min mor
Den tager nok snart min Morfar

Og nu vil den tage min far,

så self skulle det da være kræft, andet var da helt umuligt ..

Jeg så træt af kræft, alle mine familie medlemmer for det, og der rart stor sandsynlighed for jeg nok også udviklere de, hvis jeg ikke allerede har det.

De fik afvide han havde det i fredags, og pga jeg var væk i weekenden har jeg først lige fået det afvide idag.
Jeg ved ikke om jeg skal være rasende eller taknemlig..

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg føler ligenu, viste det jo et eller andet sted godt.

Man far er snart 60 år gamle, han ryger og drikker rigtigt meget, og spiser ikke særligt sundt.
Så jeg viste godt han ville få en tidligt død,

Men der ikke rigtigt andet at gøre end at håbe på det bedste ligenu, og hvis ikke. så forsøge at komme videre, det gør det så også nemmere for mig at flytte, for hvis min far dør, har min mor ikke råd til og ha' os boende hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar