onsdag den 2. maj 2012

Vente tid

Arhh!


Hvor jeg dog hader at vente!, Jeg har ventet helle mit liv!, og hver gang jeg syntes jeg var ved at være tæt på og der blev sagt kun 2 måneder, kun en måned, kun lige en måned til, kun lige en anden måned til, Kun om 2 uger. BAH, Men måske sker der faktisk noget om 2 uger!. eller 13 dage, Jeg kan slet ikke vente, selvom det endnu en gang kun er et måske er jeg alligevel skide spændt på svaret, selvom jeg ikke bryde glæde mig sådan, da det ikke er helt sikkert. det bare så svært, det jeg har ventet på, helle mit liv. en del af det kan måske sættes i gang 15/5 15:15, 5 er lige pludselig blevet mit nye lykketal, LOL. ej, jeg brude virkelig falde ned, så jeg ikke bliver skuffet og går græde færdig hjem. hvilket jeg nok gør alligevel hvis det et nej. men lige nu følger jeg virkelig jeg er så tæt på at jeg kan røre lysset, se et håb om at leve mit liv, være glad. så selvfølgelige er jeg da spændt på svaret.

Om 2 uger er måske startet på et helt nyt liv.
Ikke nok med den 15/5 15:15Men en anden led i kæden kommer også hjem fra ferie der, så skal ha' ringet og se om jeg kan få en tid denne gang, eller jeg bliver bedt om at vente en måned med at bestille en tid igen, Lol...

Jeg hader bare så sindsygt meget ventetid. jeg har været tålmodig længe nok!!
Men det bliver alt vente siden og de surt tjente penge værd, det ved jeg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar