søndag den 13. maj 2012

SVS-con 2012

Så Slutter SVS for i år

Det var en okay hyggelig con, selvom der mange indtryk og episoder jeg lige skal sluge, Især om lørdagen. Fik sagt noget uheldigt til en, selvom jeg havde lovet mig selv ikke at gøre det, øvet mig i at lade vær. ryger det alligevel ud af mig. som det første, døde indei da jeg fik sagt det. havde det så dårligt rasten af conen over det, det var virkelig ikke med vilje .. bare ran vane. men efter det, har jeg kinda lovet mig selv aldrig at sige den joke mere, ingen gang til flok der kan tag den. turer seriøst ikke rigtigt sige noget til personer efter det, sad bare og kiggede lidt omring mig. ville virkelig ikke komme til at sige det igen. for fik sgu rigtigt dårligt samvittighed over det
. og forstår godt hvis personen blev sur på mig. jeg blev sur på mig selv, Nogle gange tænker jeg bare ikke over hvad jeg siger, derfor jeg næsten altid ikke siger noget når vi sætters os og snakke med flok.

Udover det, var det en fed con. Mig og Naru Fik os nogle nye venner og fik endelige sagt hej til Raves, som vi skrev og rollede en del om over SKUM. (inde de nedlage det ....)
Desværre omgav vi lidt og tage billeder, belysing var alt for dårlig.

Men vil bare gerne sige tak for en hyggelig con alle der måtte læse dette som var der.
Ser frem til endnu en næste år!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Trine, Hold nu op med at skrive til mig, Brudt kontrakt betyder brudt kontrakt. og ikke en gang imellem når du har lyst til at skrive kontrakt. Jeg har forsøgt at se igennem fignerne med du har skrevet, men du bliver ved, så nu må det altså stoppe, Hvis du virkelig stadig holder af mig, må du også kunne acceptere mit valg og lade vær med at skrive til mig. Så vil du ikke nok bare vær sød at lade mig være? og forsøge at konsekrere dig om dit eget liv, så konsekrere jeg mig om mit, jeg har sindssyg meget at kæmpe med fortiden, og jeg orker simpelthen ikke også at skulle kæmpe med at få dig til at lade mig være i fred. så hvis du stadig bare har en smule respekt for mig, så acceptere når jeg nu siger til dig nu, Vær sød ikke at skrive længere.

    Og spar dig endelig besværet med at svare igen, for alt du skriver fremover nu, bliver slettet.

    SvarSlet