søndag den 22. januar 2012

I Don't Deserve To Live

Jeg mener, Jeg har så meget ingen andre har.
Jeg har en Familie
Jeg her en rigtigt dejlig støttende Kæreste der betyder utroligt meget for mig
Jeg har rent vand, mulighed for at kunne få mad helle tiden og ikke sulte.
Jeg har strøm, som giver mig en lang række muligheder som at Spille og se tv.

Men alligevel..
Så jeg ikke glad, jeg nyder ikke mit liv, og jeg hader mig selv for det hver dag. for jeg tænker på det her hver dag. der så mange andre der ville kunne få glæde af mit liv. mange som slet ikke har nogle af de ting jeg ejer. folk der lider meget mere end mig selv.

De fortjener mit liv mere end mig selv ..

Jeg for forstår det ikke, selv med alle de her ting. kan jeg ikke være glad, jeg kan ikke overskure mit liv. jeg kan ikke leve i fred. tankerne angriber mig. gør alt være for mig. ødelæger de ellers før så gode tanker. Jeg har brug for at være glad, og har brug for VI er glade sammen. for evigt. hvorfor kan jeg ikke ..
Hvorfor kan jeg kun se negativt ..

Never let our Love die.
Cuz I need it, to
reach the Light.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar